Prezentare
Pe 26 -27 martie 2014 a avut loc cea de-a opta editie a evenimentului PR Forum, s-a adresat practicienilor si specialistilor in relatii publice si comunicare. Participantii la eveniment au avut ocazia sa afle informatii esentiale si sa isi formeze o imagine clara asupra transformarilor prin care trece industria de comunicare. Editia a dezbatut in mod particular tendintele, oportunitatile si provocarile industriei de PR in contextul economic actual.
structura

In prima zi a evenimentului au avut loc doua sesiuni de conferinte si sase seminarii despre provocarile si tendintele industriei de comunicare. In cea de-a doua zi au avut loc patru workshop-uri aplicate si intensive, gandite sub conceptul PR Academy

CONFERINTA

Conferinta a reunit specialisti locali si internationali care au dezbatut tendintele si provocarile industriei de comunicare.

Ce a abordat:

  • Care sunt trendurile in comunicare ce trebuie urmate in 2014
  • Care sunt cele mai bune tehnici de comunicare la care raspunde publicul tinta
  • Cum sa fii inovator in realizarea strategiilor de comunicare online
SEMINARII

Seminariile au reunit liderii industriei de comunicare, acestia au oferit recomandari si au raspuns la intrebarile audientei.

Ce au abordat:

  • Care sunt secretele celor mai eficiente campanii de comunicare internationale si locale
  • Cum sa realizezi campanii de PR eficiente
  • Cum sa eviti greselile efectuate de branduri in 2013
PR ACADEMY

Cea de-a doua zi a cuprins cinci workshop-uri intensive si aplicate pe cele mai actuale teme din comunicare.

Ce a abordat:

  • Cum sa fii creativ in relatii publice
  • Cum sa implici liderii de opinie in campaniile tale de comunicare
  • Cum sa planifici strategii eficiente de comunicare interna si externa
CUI SE ADRESEAZA
  • Directori de comunicare si corporate affairs
  • Directori de comunicare si marketing
  • Specialisti in PR din agentii specializate
  • Specialisti in New Media
  • Consultanti independenti
  • Practicieni din advertising
  • Jurnalisti
  • Bloggeri
DE CE SA PARTICIPI
  • Daca vrei sa te adaptezi la schimbarile de pe piata media
  • Daca vrei sa intelegi rolul internetului in angajarea publicurilor cheie
  • Daca vrei sa afli tactici eficiente si creative folosite in campanii de succes
  • Daca vrei sa stii tendintele momentului
  • Daca vrei maximizezi rolul strategic al pr-ului in campanii de promovare
  • Daca vrei sa monitorizezi prezenta online a brandului/companiei
  • Daca vrei sa afli cum sa creeaza o strategie eficienta pe timp de criza
editia 2014